dinsdag 13 november 2012

New CHRISTMAS items…..

Een kleine CHRISTMAS update…..Nieuwe kleine hangertjes in twee soorten.Met kanten randje,strikje en prismakraaltje.Leuk voor in de kerstboom!

         ‘A SACRED TOKEN’                       ‘LA MERE DE DIEU’

  

   Ook een tweede cone met dezelfde prints!

  

   Omdat ik eind van de maand op een KERSTFAIR sta ben ik al druk bezig met hoe ik mijn spulletjes het leukst kan presenteren.Ik wil het in een J”D style doen.Dus in het bos een megatak gevonden om zo het éen en ander in te hangen.Hier een kleun voorproefje!

  Leuk dat je er weer was!

Groetjes,ANITA

 

8 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer Anita! Vooral die zakjes vind ik erg leuk!
    Fijne dag wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo

    Erg mooi zijn je kerst creaties.....

    Groetjes Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg mooi uit.
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat weer mooi Anita!!
    ik ga binnenkort je schaatsjes weer tevoorschijn halen:)

    fijne dag!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kerst creaties heb je weer gemaakt!
    Toevallig heb ik vanmiddag de schaatsjes die ik een keer bij je kocht uit de kast gehaald.
    Ik weet niet of ik je aankondiging van een kerstfair gemist hebt maar op welke fair sta je, toevallig die in de Broeker veiling?
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er super uit ....gaat zeker een succes worden ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gaat een succes worden op de kerstfair! Het ziet er allemaal weer prachtig en sfeervol uit en in de tak geeft het goed de mogelijkheden weer.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Als je het leuk vindt kun je hier een reactie over het bericht plaatsen.